Kraków, ul.Skarżyńskiego 1
Godziny otwarcia:
pon - sob: 16:00 - 00:00*
* harmonogram nie obowiązuje podczas imprez

Internet ASAP open

Już 22 stycznia o godz. 18.30 w krakowskim Klubie Kwadrat odbędzie się po raz drugi Internet ASAP open. Wydarzenie, skierowane do studentów, pasjonatów oraz pracowników działów marketingu i public relations, organizuje agencja komunikacji marketingowej Abanana oraz spółka technologii webowych Eura7.

Internet ASAP open to cykl otwartych spotkań, podczas których uczestnicy poznają aktualne trendy w branży digitalowej oraz wymieniają się doświadczeniami. Zgodnie z ideą wydarzenie łączy wysoką wartość merytoryczną z luźną atmosferą spotkania przy kawie lub piwie*.

Skąd taka inicjatywa? - Uważamy, że uczelnie pozostawiają studentom dużo wolnego pola do uzupełnienia wiedzy z dziedziny digitalu i marketingu. Potwierdzają to osoby starające się o pracę w agencjach. Wierzymy w Kraków jako stolicę polskiego digitalu. Chcielibyśmy zaszczepić tę ideę lokalnemu środowisku, a następnie nadać jej wymiar ogólnopolski poprzez szeroką komunikację - wyjaśnia CEO Abanana i Eura7, Łukasz Wołek.

Czy żyjemy w fake rzeczywistości? To temat przewodni drugiego Internet ASAP open. Na scenie Klubu Kwadrat wystąpią Dawid Maj z BeDegital, Łukasz Wołek oraz Maks Michalczak z agencji Abanana oraz gość specjalny.

Na wydarzenie można się zapisywać na Facebooku:

Tematyka spotkania: Czy żyjemy w fake rzeczywistości?

18.30 - 19:00 Jak odnaleźć się w świecie fake newsów? Prowadzący: Maks Michalczak, PR Manager Abanana i Eura7

19.00 - 19.30 Gość specjalny - więcej informacji podamy już na początku stycznia

19.30 - 19.45 Jak Wójt Gminy Kraszewniki walczył z ACTA - fake news case study Prowadzący: Łukasz Wołek, CEO Abanana i Eura7, Autor podcastu MLG

19.45 - 20.10 Fake dane Prowadzący: Dawid Maj, BeDigital

20.10 - 20.30 Fuck-up festival, czyli pokaż nam wtopę i czego Cię ona nauczyła! Prowadzący: Piotr Golczyk, Dyrektor Marketingu Operacyjnego firmy Luxoft Autor książki: Jak zbudować efektywny dział marketingu? Dowiedz się, dlaczego 80% szefów firm nie ufa szefom marketingu i jak to zmienić.

Dla pierwszych 50 osób, które zapiszą się na wydarzenie na Facebooku (wystarczy kliknąć "Wezmę udział") i udostępnią je publicznie, dodając hashtag #asapopen2, organizator przygotował kupony wymienne na napoje 0,2 i piwo.